Pàgines

dimecres, 28 de març del 2012

Publicitat


No sé si la publicitat és realment efectiva a l’hora d’induir els compradors potencials a adquirir un producte o servei determinats, tot i que suposo que sí, perquè, si no, les empreses no s’hi gastarien tants diners. El que sé, però, és que hi ha empreses els anuncis de les quals et fan decidir a no comprar-los mai res. Parlo dels de productes de neteja, per exemple, els quals, per norma general, van adreçats a les dones, com si els homes no n’haguessin de fer ús. Masclisme en estat pur. I si hi afegim que, a més, alguns d’aquests anuncis són en espanyol en la televisió pública catalana, mostrant d’aquesta manera una manca total de respecte envers la llengua pròpia del país i del mitjà, ja no queda cap dubte. Sexisme i espanyolisme, el còctel perfecte per apuntar-los a la llista d’allò que no s’ha de comprar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada