dijous, 9 de setembre del 2010

Models incoherents


Fa uns dies, passejant amb l'amiga Sandra per un poble del Baix Empordà el nom del qual no diré (els que sigueu molt intuïtius el podreu esbrinar mirant la fotografia), vaig descobrir el cartell que adjunto. Impressionant. És a dir, que per informar que no es poden enganxar cartells, es fa servir un cartell. Això és com si, per demanar silenci en una biblioteca, ens poséssim a cridar com uns folls al mig de la sala. O com si, per defensar l'ús del català, ho féssim en espanyol... Ai, quina poca importància que donem al modelatge!

2 comentaris:

  1. Estaria bé que algú denunciés a l´Ajuntament, ja que és l´empresa responsable d´aquest cartell.
    Manel

    ResponElimina
  2. Els humans, Deivit, els humans, que d'on no n'hi ha... ;-) En tot cas jo et juro que estic per fer un estudi rotllo tesi doctoral d'un d'aquests humans, un tal Vila del barri interior de Barna que em té encuriosidíssima.......!!!!!!

    És que l'hauries de conèixer... té unes idees raríssimes i fa fotos a unes coses que flipes.......!!! ;-)

    Per cert i ara seriosament ara que dic de fotos!!!!! les que m'heu de passar són les dels cavallitus!!!!!!!! (sí, I know i m'hi nego... Són, de tota la vida, els ca-va-lli-tuuuuuuuus!!!!!!!!!!! Va, repite conmigo: ca-va-lli-tuuuuuuuuuus =D

    Ai, quina preciositat de criatura, quin sol, quin quin quin... súper petonàs que li estàs fent a la de ja de part meva!!!!!! ;-)
    muaaaaa!

    Sandra

    ResponElimina