dijous, 17 de setembre del 2015

Anticonstitucionalment


La meva primera entrevista a la ràdio va ser fa una bona pila d'anys, quan era membre de la comissió organitzadora del Correllengua a Sabadell. Després me'n deuen haver fet un centenar més, i sempre ha estat un mitjà en què m'he sentit especialment còmode. Però ahir vaig fer un pas més en el medi i vaig començar a col·laborar amb La paraula de la setmana en la secció Com l'anell al dit del programa Sant Cugat a Fons de Cugat Ràdio. La idea és presentar-hi, cada dos dimecres, una paraula que em cridi especialment l'atenció, ja sigui perquè es fa servir poc, perquè té variacions dialectals interessants o perquè és de plena actualitat. La d'ahir va ser anticonstitucionalment, la paraula més llarga en català, amb les cinc vocals, i amb moltes ganes de ser duta a la pràctica. Oi que ens agradaria actuar anticonstitucionalment a partir del 27S?

En teniu més informació en aquest enllaç i podeu escoltar-ho aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada