diumenge, 20 de novembre del 2022

El petador màgic

Doncs sí. La Berta, la Maria, el Joan, la Najat i el Jofre ja tornen a ser aquí. Després d’anar a espetegar a l’any 1919 i haver de fer mans i mànigues per tornar a l’actualitat amb Les sabates esblanades, la colla d’amics és a punt d’endinsar-se en una nova aventura.

Tot va començar el curs 2020-21. En una visita que vaig fer a l’Escola Pia per parlar de Les sabates esblanades, els companys de classe de l'Estel em van preguntar per què no escrivia una nova història dels cinc amics. “I que vagin al futur!”, em van dir. Allò em va agradar. Unes setmanes més tard, a l’escola Nostra Llar, una alumna, la Tània, em va suggerir un títol. “Que es digui El petador màgic!” I aleshores ho vaig anar veient. Aquell estiu, calorós, vaig acompanya la Berta, la Maria, el Joan, la Najat i el Jofre en una nova aventura, una aventura en què, en lloc de conèixer el passat, descobrissin el futur.

Aquest és el llibre que és a punt d'arribar a les llibreries, un llibre que no hauria estat possible sense la implicació entusiasta de la Sílvia Morilla i la predisposició de la Llar del Llibre.

Espero de tot cor que us agradi!


Notícia de la presentació a Petit Sabadell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada