L'espai on la raó i els somnis es fan indestriables.
Que bé, que la primera presentació i contacontes organitzat al Petit Librerio hagi estat L'Estel i la lluna. Va ser aquest dissabte, amb la Marta Roig, i els nens i nenes s'hi van engrescar d'allò més. Gràcies de tot cor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada