dilluns, 22 de juny del 2026

L'Estel i la lluna a Sabadell

Que bé, que la primera presentació i contacontes organitzat al Petit Librerio hagi estat L'Estel i la lluna. Va ser aquest dissabte, amb la Marta Roig, i els nens i nenes s'hi van engrescar d'allò més. Gràcies de tot cor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada