L'espai on la raó i els somnis es fan indestriables.
Ahir, explicant L'Estel i la lluna a la terrassa de la piscina de Vilobí del Penedès, convidats per la Viloteca. I quin goig de públic!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada