dimarts, 12 de juliol del 2016

Compartir els contes

El 3 de juny l'escriptor David Pagès i Cassú em va comentar que llegiria La llengua parlada en el parlament que havia de fer a l'acte de lliurament dels Premis a la Normalització Lingüística i Cultural de l'ADAC a Girona. El 2 de juliol l'Edu Beltran em va dir que els joves de la Joventut de la Faràndula de Sabadell havien triat diversos contes de Verba, non facta per fer la cloenda de la temporada. El 8 de juliol Un tal Pere em va explicar que havia llegit La gota durant el seu concert a la Vila de Gràcia. Mai no m'hauria imaginat que tantes persones, no només llegirien els meus contes, sinó que se'ls farien també seus i els adaptarien a actes i espectacles tan diversos. És fantàstic compartir la cultura.

David Pagès i Cassú als premis de l'ADAC

Els joves de la Faràndula a l'acte de cloenda del curs

Un tal Pere a la Vila de Gràcia

2 comentaris:

  1. Hola David,

    un amic m'ha recomanat que em posés en contacte amb tu per consultar-te un dubte sobre un poema d'Apel·les Mestres.

    No he sabut trobar cap adreça de correu electrònic aquí al blog per escriure't, per això ho intento via comentari. Si em poguessis escriure a silvia@liederabend.cat t'ho agrairia molt.

    Gràcies i dispensa l'atracament!

    Sílvia

    ResponElimina